OpelArges
Am testat Opel Insignia Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Am testat Opel Insignia Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

1Am testat Opel Insignia Empty Am testat Opel Insignia Lun Oct 11, 2010 3:02 pm

alexa77

alexa77
Membru nou
Membru nou
Ma inteleg bine cu cei de la Auto World Park Pitesti, aşa că ieri am fost din nou la ei. De această dată am dorit să vedem cum se comportă o maşină din gama Opel. Am plecat de acasă cu aşteptări mari de la Insignia, ţinând cont că a fost maşina anului 2009 în Europa, deci asta ar trebui să însemne ceva.

Am testat un Opel Insignia 2.0 CDTI ECOTEC 110cp, diesel, transmisie manuală.

Am început încă de afară cârcoteala: spatele arată ca la Passat CC. Am rămas fixată pe farurile cu angel eyes care chiar îi oferă maşinii o notă de eleganţă. Mai apoi, am aflat că cei de la Opel au implementat un soft [numit Opel Eye] care permite recunoaşterea indicatoarelor rutiere şi afişarea vitezei maxime admise pe display. Cei drept, am uitat să întrebăm dacă e o opţiune standard..

Dacă la exterior am lăudat maşina, la interior ne-am bucurat doar vizual de frumuseţe. De cum am pus mâna pe bord am simţit că o să avem probleme la drum: plastice. Şi un plastic tare care ori nu au făcut bine băieţii îmbinările când au construit-o, ori au fost alţii înaintea noastră care au maltratat-o groaznic.

La drive-test s-a comportat frumos, motorul nici măcar nu s-a auzit, atât de silenţios era. Singurul lucru pe care nu l-am înţeles a fost mesajul de atenţionare de pe display: “Brakes overheated” de fiecare dată când punem o frână zdravănă sau intrasem într-o succesiune de curbe. Viteza maximă pe care o poate atinge este de 220 km/h şi ajunge de la 0 la 100 km/h în 9,5s. Ne-a consumat 5,5l/100 km, cam puţin ce-i drept pentru câte ture de oraş am făcut noi cu el [vreo 6, pe acelaşi traseu ca şi celelalte maşini testate]. Am uitat să ne uităm câţi litri are rezervorul dar am înţeles că poate duce liniştit 1.200 km pentru un motor diesel.

O mică problemă am avut eu cu maşina. Fiind mică iar maşina mare, oglinzile şi mai mici, m-am chinuit mult pentru a o parca. Din perspectiva mea piticoată – am nevoie de senzori de parcare la o aşa maşină. Smile

Doar Alb Olympic este culoarea gratuită pentru Opel Insignia, celelalte costând 450 euro.

În preţul de bază al modelului pe care l-am testat noi, de 21.850 euro, intră foarte multe dotări standard, aşa că mare lucru nu am mai adăugat noi atunci când ne-a fost configurat. Pentru că din fabrică, maşina vine cu angel eyes am preferat să avem şi un sistem de spălare a farurilor sub presiune [300 euro], nu de alta, dar la drumurile noastre chiar e necesar. Am vrut să aibă senzori de parcare [550 euro], proiectoare ceaţă faţă [175 euro] şi sistem de navigaţie [590 euro]. Toată maşina ne-a ajuns la 23.465 euro.

Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum