OpelArges
Astra - se tureaza singura dupa schimbarea vitezelor Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Astra - se tureaza singura dupa schimbarea vitezelor Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

beleea

beleea
Membru inactiv
Membru inactiv
Saluut.Am si eu o intrebare,sper sa stie cineva simtomele astea. Cand schimb viteza,turometrul urca singur vreo 300-500 rpm,la fiecare treapta,se tureaza singur un pic,cum ar fi ramane "acceleratia blocata " 1 sec.Are cineva "problema" asta sau simtomele astea?Am mai intrebat lume si uni zic ce nu e nimic grav,altii ... Masina este un Opel Bertone 1.6 16 V 2001,merge foarte bine,trage foarte bine si porneste foarte bine.Am mai citit pe forumuri si uni au probleme la relatiu cu turatia,acolo e vorba de axa cu came,arborele cotit etc.Acolo sunt senzori pt citire a turatie.Dar la mine care e problema,daca este o problema.Si vreau sa va mai intreb afecteaza asta si consumu,ca se tureaza putin singura? multzumesc frumos astept un raspuns.

Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
In primul rand ai acelasi motor ca al si al meu,la mine se tureaza un pic peste doar cand motorul este rece doar 100 de ture foarte putin!
Cauzele pot fi multiple
-mai intai trebuie sa cureti clapeta de acceleratie (TB),clapeta din cauza mizerii poate agata pe margini si astfel truatia ar reveni mai greu la normal
-paote mai fi si catalizatorul infundat partial si acesta poate influienta turatia
-cum spuneai senzorul de la axa cu came care citeste eronat
-potentiometrul de la pedala de acceleratie
-valva egr si sonda lambda toate pot fi cauze a neregularitatii aceleratiei
Cel mai indicat ca sa nu iti mai bati capul faci o diagnoza sa vezi de unde ar veni problema ,si dupa remediezi.
Oricum daca nu ai curatat TB si valva egr incearca sa o faci nu e greu si se simte diferenta
in mers,poate scapi si cu problema odata cu asta o sa fi uimit ce gasesti acolo!
Bafta!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

beleea

beleea
Membru inactiv
Membru inactiv
Multzumesc mult sergiu2008,sper sa fie de la clapeta de acceleratie sau de la valva egr.hmm tu zici ca nu e greu de curatzat? Si e usor de desfacut?Pana acuma nu prea mi-am bagat nasuu la masini straine :p.Doar cand am avut si dacie mi-am bagat nasu' peste tot.Dar Sergiu ceva grav nu e, nu? M-am uitat mai bine se tureaza vreo 100-300 rpm max doar cand schimbi vitezele,in rest nu am probleme. Multumesc inca odata pentru raspuns.O seara placuta!!!


Edit by Sergiu2008



Ultima editare efectuata de catre sergiu2008 in Sam Iun 05, 2010 10:49 pm, editata de 4 ori (Motiv : Nu mai folosi limbaj de chat,Numele userilor se scrie cu bold ingrosat. Multumesc pentru intelegere!)

Sus

Raducu

Raducu
Senior TOP
Senior TOP
Intrebare : Cand schimbi vitezele i-ei piciorul de pe acceleratie sau il ridici?
Asa i-ti vei da raspunsul singur.(daca nu-l ridici piciorul are tendinta sa apese si automat va urca in turatii).
Cu respect. Cool .

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

beleea

beleea
Membru inactiv
Membru inactiv
Saluut Raducu.Deci se tureaza dupa fiecare schimbare de viteza acolo foarte putin,cand iau picioru de pe acceleratie mai se tureaza ea singura cam 200-300 rpm.De la ce poate sa fie?o fi de la valv EGR,clapeta de acceleratie?oricum de pornit porneste bine,merge si trage,doar ce se tureaza ea singura dupa ce trec dintr-o viteza in alta.Aaaa si am mai citit pe forumuri unu a rezolvat ceva delcou era fisurat f putin,dar al el nu prea statea nici la relanti nici al nimic.Astept raspuns.Multumesc frumos

Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Incearca o faza! Cand pornesti motorul asteapta 3-5 minute pe loc, pana ce tuatia motorului scade sub 1000rpm (te uiti in bord la turometru) fara sa apesi pe acceleratie in timpul asta, dupa, pleci de pe loc si imi zici daca iti mai face! Asa face si a mea daca plec imediat de pe loc dupa ce o pornesc. Sti de ce e posibil sa faca asa? Pentru ca la pornire indiferent cat e de cald sau frig se activeaza socul electronic, acesta mentine valoarea turatiei peste 1000rpm pana ce motorul se incalzeste si turatia scade la 850rmp atunci se dezactiveaza socul, tu daca pleci imediat soclul tinde sa mentina valoarea crescuta pana mtorul se incalzeste un pic si de aceea poate sari 2-300 de ture peste! Incearca faza asta si postezi dupa, sa imi spui daca a mers!
PS: La motorul asta nu mai exista delcou, asta era la cele vech, aici vorbim de modul de aprindere.
Cat despre curatirea pieselor uite [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] tutorial, este pentru motoare de 1.8 dar in mare e aproape la fel ca la tine. Daca mai astepti ceva timp fac eu unul exclusiv pentu motorul asta. Bafta!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum