OpelArges
Astra G Y20DTH - EGR simptome/cauze/solutii Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Astra G Y20DTH - EGR simptome/cauze/solutii Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 2]

col23

col23
Membru inactiv
Membru inactiv
Salut!eu sunt nou pe aici si poate ma integrati si pe mine cu voi.Am un opel astra g 2.0 diesel,am fost si i-am facut o diacnoza si mi-a spus ca e egr-ul.Intrebarea mea este acesta se curata si unde?Mentionez ca masina porneste normal dar spre exemplu daca merg spre oras reduc apoi accelerez incepe sa se ingatuie putin si da cu fum negru cand o calc,uneori se aprinde la bord martorul masinuta cu cheita pentru cateva secunde .multumesc!


Edit by Sergiu2008



Ultima editare efectuata de catre supervizor in Lun Mar 21, 2011 3:40 pm, editata de 4 ori (Motiv : Incearca sa arunci un ochi pe regulament ! Inainte de a incepe o postare titlul si descrierea problemei se face mai amanuntit!)

Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Salutare si bine ai venit in comunitatea noastra!Egr-ul la motorul tau se poate curata,banuiesc ca ai motorul y20dth!daca da pe acest motor au fost montate doua tipuri de valve egr ,una vacuumatica si una electrica!Acum depinde ce ai tu pe masina, daca ai pe vacuum sau electrica situarea lor este acelasi, adica exact cum ridici capota sub capacul de plastic!o sa iti atasez cateva poze sa iti dai seama despre ce vorvesc[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Se desfac suruburile de la capacul de plastic
imediat sub capac se vede valva egr se desfac cele doua suruburi
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
apoi scoti valva si deconectezi si furtunasul de vacuum
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
dupa o bagi in decarbusolv si o cureti bine cureti si locasul unde intra ea cu o carpa inmuiata in dcbs, si o verifici tragand aer cu gura prin furtunajul
ce intra in ea ,(ar trebui sa nu poti sa sufli prin el)
nu e mare inginerie e usor de curatat ,dupa o sa simti ca e alta masina o sa traga mai bine!Aceasta procedura se face si in cazul celei electrice!
Bafta
Ps:Daca poti sa vi la inalnire te putem ajuta cu aceasta operatie!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

Alin-Smith

Alin-Smith
VIP
VIP
Salutare -col23- , daca ajungi Duminica la intalnire te rezolv eu cu curatarea EGR-ului.

Sus

PKY

PKY
Membru
Membru
Dau si eu o mana de ajutor daca este nevoie :NOP:

Sus

col23

col23
Membru inactiv
Membru inactiv
Sa-mi spuneti unde trebuie sa merg.Va multumesc!

Sus

Lion

Lion
Moderator
Moderator
Nu depararte, in parcare la Real, sector H Very Happy
Detalii gasesti printr-un simplu click [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]



Ultima editare efectuata de catre Lion in Dum Sept 12, 2010 10:39 pm, editata de 1 ori

Sus

beny

beny
Membru nou
Membru nou
Fratilor sigur se curata cu decarbusol sau se poate folosi si spray degripant?

Edit by ksper.Am rugamintea la tine sa incepi intotdeauna cu litera mare.Conform articolului IV,aliniatul 2 din regulament,greselile gramaticale nu sunt permise pe acest forum.Incearca sa te conformezi.Multumesc pentru intelegere.

Sus

Lion

Lion
Moderator
Moderator
Se poate folosi si decarbusol si benzina, spray degripant nu pentru ca ala are alt rol Haios

Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Ar fi indicat sa cureti cu decarbusolv,daca dupa aceasta operatie valva nu culiseaza cum trebuie poti baga si niste degripant(WD40),nu se strica nimic le poti folosi cu incredere pe amandoua!Bafta!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

beny

beny
Membru nou
Membru nou
Azi am curatat EGR si cele doua corpuri pe care vine EGR {galeria de admisie turbo}dar... sunt necajit ca la fel se aprinde service'ul in bord cand o las la relanti.EGR lam curatat cu decarbosol, talpa aia de metal de jos ,iar pe gaurica pe care vine in jos si mai curgea ulei am bagat motorina cu o siringa de cateva ori si a curs o negreala... Unde am gresit...



Ultima editare efectuata de catre Lion in Lun Sept 13, 2010 6:32 pm, editata de 2 ori

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Ce service ? Poate ca motorasul galben vrei sa spui ,eroarea se sterge cu testerul.
Ti s-a atras atentia sa scrii cu litera mare la inceput de fraza,si tot nu respecti,vrei cumva suspendare ?

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

beny

beny
Membru nou
Membru nou
Scuzati-mi scrisul va rog am o tastatura cu cateva taste care sunt cam stricate nu o sa mai ma grabesc la scris.

Nu la Astra G y20dth motorina, se aprinde masinuta cu cheie cand are o problema ca si in cazul acesta.La pornire se aprinde dupa cam 2 min ,daca plec o acelerez se stinge ,cand intru in frana de motor sau o las la relantiu se aprinde iar nu stiu ce sai mai fac. AJUTATI-MA !!!!!!

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Cum se citesc coduri eroare fara tester:

1 se apasa frana si acceleratia pana la fund
2 se pune contactul pe pozitia II
3 in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita,incepem sa numaram clip-urile


EXEMPLU

**********pauza*pauza*pauza*****

Cod P0115 :
unde 0 este reprezentat de 10 clip-uri
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 5 este reprezentat de 5 clip-uri


Daca ai o pauza mai mare incepe al doilea cod stocat si tot asa....

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Alin-Smith

Alin-Smith
VIP
VIP
beny a scris:Nu la astra G y20dth motorina a mea se aprinde masinuta cu cheie cand are o problema ca si in cazul acesta.La pornire se aprinde dupa cam 2 min ,daca plec o acelerez se stinge ,cand intru in frana de motor sau o las la relantiu se aprinde iar nu stiu ce sai mai fac. AJUTATI-MA !!!!!!
Salut. Verifica pompa de vacum sa faca vacum cat trebuie.Am avut si eu problema asta cu o Vectra y20dth ,cand ma opream la vreun semafor ,cand stateam la relanti se aprindea martorul(eroare p0400)si nu mai tragea masina, daca o turam se stingea si mergea normal, pana nu am schibmat pompa de vacum nu am scapat de belea.Bafta.

Sus

beny

beny
Membru nou
Membru nou
Cum se verifica daca valva egr functioneaza, merge vacumul(am scos furtunasul de la egr si iam pus saviva pe egr cand functiona motorul si nu se intampla nimic ,cand am pus pe furtunasul care duce la celelalte vacume de langa baterie a tras imediat saliva}cum sa o verific.
Iar sa verific codul de eroare am urmat primi doi pasi si nu se aprindea nimic {frana merge pana la jumatate ca e tare}.

Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Simptomele spuse de tine seamana cu o pierdere de vaccum, sigur pierde pe undeva.
Ca sa verifici trebuie analizat tot circuitul de vacum, cel mai simplu e sa faci o diagnoza sa iti spuna de unde vine problema ,la motorul tau(y20dth) nu merge testul cu pedalele,deci nu poti indentifica codul stocat decat prin testar.
Problema ar putea veni de la valva egr ,ai putea sa veirfici valva sa nu ai membrana sparta, dupa cate ai spus tu ai bagat motorina pe acea "gaurica" acolo fiind o membrana de cauciuc care poate sa se fi degradat in contact cu motorina si de acolo si cauza pierderi de vacum!O poti verifica tragand/sufland aer din/in ea pe furtunul ce iese din ea in ea, daca poti sufla/trage aer prin ea inseamna ca ai membrana sparta(acesta fiind cauza martorului aprins) daca nu inseamna ca pierderea e din alta parte a sistemului de vacuum, si anume din pompa de vacum, din conexiunile/stuturile circuitului de vacum!
Incearca sa pornesti motorul si sa scoti furtunasul din valva egr si sa il pui pe limba, si vezi daca simti ca face vacum ,incearca sa asculti daca se aude ve-un psait de aer cu motorul pornit.eventual pune un prieten sa tureze motorul!la turatie ar trebui sa fie vidul mai mare! ai simti si pe limba daca trage!
Totusi ar mai putea fi si alte cauze precum debitmetru si alte componente ,daca nu poti indentifica fizic cauza incearca o diagnoza la un om de incredere!Bafta
Ps: o poza pe unde sa tragi aer din valva!

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]



Ultima editare efectuata de catre sergiu2008 in Joi Sept 16, 2010 7:53 pm, editata de 1 ori

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

beny

beny
Membru nou
Membru nou
Da asa este si suflu si trag aer ,e sparta membrana ,am dat comanda de alta supapa EGR.Va multumesc tuturor care ma-ti ajutat.



Ultima editare efectuata de catre Lion in Mier Sept 15, 2010 5:12 pm, editata de 1 ori (Motiv : Nu te mai grabi sa tastezi si scrie corect)

Sus

rodanny

rodanny
Membru inactiv
Membru inactiv
Salutari,
Sunt nou pe forum. Dupa cum se vede in descrierea mea, am un Opel Vectra B cu motor Y20DTH. Toate bune si frumoase, doar ca am si eu o problema asemanatoare cu cea discutata pana acum.
As dori ceva sfaturi suplimentare cum ma pot prinde in ce stadiu sunt pompele de vacuum. In partea drepata , langa baterie, cum privesti masina din fata/de deasupra, exista 2 "borcanase" din care pleaca mai mutle frutunase (3 la nr) catre EGR si nu mai stiu unde.
Ce am incercat a fost sa scot furtunasele si sa suflu pe ele....si parca nu pot nici trage nici impinge aer. Din ce am citit asta e cat de cat bine. VReu sa ma apcu sa o curat cu decarbusolv, dar vreoiam s situ si daca pompele de vacuum functioneaza.
Punand degentul nu mi se pare sa traga. Se mai paot testa altfel?
Exista ceva garnituri care se pot derteriora?
Ziceau unii ca mai treubie curatata si o galerie ceva...care e aceasta?
Celelalte furtunsae din cele 2 pompe de vacuum unde duc si ce rol au?
Se pot inversa din greseala la conectare?
Cu stima si respect,
danny

Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Salutare!, As vrea sa stiu mai exact care ar fi problema ta ?ce simptome ,cum se manifesta la masina!In legatura cu intrebarile tale:, pot sa iti spun ca nu ai pompe de vacum ci doar o singura pompa de vacum care este angrenata de axul cu came si se afla in partea dreapta sus pe chiulasa.
Referitor la acele "borcanase"ele sunt electrovalvele de la turbina si egr!furtunasele duc la turbina si la valva egr.
Pierderea de vacum daca o ai o sa fie semnalata in bord prin aprinderea martorului cu masinuta si cheia!Daca masina merge normal ,trage, si nu ai nici un martor aprins ,nu trebuie sa iti faci probleme!
Mai exista o metoda prin care poti vedea cu exactitate daca ai probleme pe vacum aceasta fiind diagnoza ,care iti spune exact de unde vine problema!
De curatat se mai curata si admisia aceasta presupune o munca mai costisitoare dar si un efect pe masura
Furtunasele se pot pune si gresit asa ca mare atentie la demontare sa vezi de unde il scoti si unde il bagi!
Asadar daca ne descri problema ta, asta daca o ai, te putem indruma spre remedierea ei,daca doar ai avut de pus aceste intrebari iti urez bafta la treaba,si sper ca raspunsurile noastre sa iti fie de folos!

[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

rodanny

rodanny
Membru inactiv
Membru inactiv
Salut Sergiu,
Chiar am o problema...maricica...de fapt cred ca sunt mai multe...dar vreau sa le iau pe rand.
Asa cum ziceam am un motor Y20DTH. Aazi a fost cel mai rau..
Mi se parinde un bec pe bord ( nu prea situ cu ce sa il aseman), si aveam senzatia ca se ineaca motorul..de fapt degeaba apasam accelaertia ca nu mai accelera.
Mai de mult mi s-a zis ca e cazul sa curat EGR-ul..si cum nu stiam cum se face am amanat.
Acum se pare ca a venit momentul...
Banueisc ca esti din Pitesti nu?

Apropo, ai idee unde gasesc decarbosolv?
Ce spray-uri mai sunt folositaore...degripante etc...ma refer la ceva marci..
Cu stima,
danny



Ultima editare efectuata de catre Lion in Mar Noi 16, 2010 2:35 pm, editata de 1 ori (Motiv : Conform regulamentului este interzis folositea limbajului de chat pe forum)

Sus

adi_diaconu

adi_diaconu
VIP
VIP
rodany te rog sa imi dai mai multe simptome pentru ca sa iti pot da un raspuns plauzibil.
Ma intereseaza daca dupa o anumita turatie (aprox 2000 de ture) in sarcina se stinge becul si reincepi sa ai putere. Ma intereseaza daca la pornire porneste cu becul aprins.
Incearca sa nu faci nimik pana nu discutam amanuntit preoblema ca sa nu faci mai mult rau decat bine. Apoi o sa primesti sfaturi super pertinente prin care sa rezolvi problema. Eu banuiesc ce ai patit dar vreau mai multe simptome.

In rest numai de bine.
Cu stima si deosebit repsect!

Sus

rodanny

rodanny
Membru inactiv
Membru inactiv
Salut Lion, scuze pentru BTW....cred ca despre astra era vb...incerc sa ma conformez..era din graba nu din rea intentie.

Salut Adi_Diaconu, deci cand pornesc motorul nu este aprins becul..dar la relanti, sau uneori si in mers se aprinde acel bec ciudat...
Atasez o poza cu becul
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

In momentul cand se aprinde , daca vreau sa accelerez, parca nu mai am motor...imi da senzatia ca se ineaca. Dupa cateva sfortari, dispare si in momentul ala...parca a aparut motorul Very Happy

Legat de turatie..nu e o chestie foarte clara....de fapt problema e ca eu in Bucresti si in general merg cam subturat...Sad de pe vremea cand aveam Dacia Nova pe benzina, m-am obisnuit s atin motorul pe la 1500-1800 ...deci sub 2000....ceea ce pentru disel de curand am aflat ca e foarte rau.

Va multuemsc tuturor anticipat ,
Cu stima si prietenie,
Danny

Sus

adi_diaconu

adi_diaconu
VIP
VIP
Cauze posibile:
1 - supapa EGR blocata
2 - membrana supapei EGR sparta
3 - pompa de vacuum defecta
4 - furtunase de vacuum sparte

Verificare:
1 - se desface capacul de plastic al motorului, se desfac cele 2 suruburi cu care este prinsa supapa EGR pe galerie. Se verifica culisarea supapei prin apasare.
2 - se desface capacul de plastic al motorului, se scoate furtunasul de vacuum ce duce la EGR din T-ul de langa pompa de vacuum, cu gura se verifica daca tine vid.
3 - se desface furtunasul care duce de la pompa de vacuum la T-ul de langa pompa din T. se verifica cu motorul pornit daca se face vid pe furtunas.
4 - se verifica vizual fiecare furtunas (mai ales in zonele unde sunt frecate de caroserie sau de diverse piese)

Reparare:
1 - dupa demontare se inlatura calamina si rezidurile cu ajutorul unei perii de sarma si unor solutii care dizolva (decarburol, gaz, etc)
2 - daca nu tine vid se schimba supapa EGR (aprox 250 ron sh, 450 ron noua)
3 - daca nu face vacum se inlocuieste (50-150 ron sh)
4 - se inlocuiesc furtunasele sparte (la sh sunt cam moca)

In rest numai de bine.
Cu stima si deosebit respect!

Sus

dobrin1

dobrin1
Membru inactiv
Membru inactiv
Salut sunt si eu nou am un Opel Astra G y20dth nu se accelereaza mai mult 3500 de ture si trage greu si mai mult de 100 - 120 km nu se duce, se aprinde si martorul cheie, va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi, va rog mult

Cand esti nou, trebui sa citesti regulamentul unui forum pentru a nu le da batai de cap moderatorilor.
Conform regulamentului si al limbii romane, se incepe a se scrie cu majuscula, litera mare.
In rest bine ai venit, sper sa fi ajutat in problemele tale
edit By Lion

Sus

Alin-Smith

Alin-Smith
VIP
VIP
dobrin1 a scris:salut sunt si eu nou am un opel astra g y20dth nu se accelereaza mai mult 3500 de ture si trage greu si mai mult de 100 . 120 km nu se duce se aprinde si martorul cheie va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi va rog mult
Salutare. In primul rand trebuie sa-i faci o diagnoza sa vezi ce eroare-erori ai si apoi in functie de asta te putem ajuta cu ceva raspunsuri. Cauzele pot fi multiple: egr- defect sau murdar, traseu vacum trage aer, debitmetru cu probleme....Poti incerca si asta: [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 2]

Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum