eroby7 , dupa cum am scris si intr-un post anterior, aceasta problema a ta ,trebuie tratata cu mare atentie.In urma a ceea ce ai ,,gasit,, in motor si din cele relatate de tine in legatura cu acel ,,noroi,,(ceea ce este firesc sa fie in motor atat timp cat apa a ajuns in ulei si tu ai continuat sa mergi cu masina),sfatul meu este urmatorul...
Trebuie neaparat sa cureti atat blocul motor cat si anexele acestuia si ma refer la ...
-traseu apa din bloc motor(trebuie curatat foarte bine sa nu existe ,,doape,, de noroiul acumulat)
-pompa de apa(trebuie desfacuta,verificata-rulment si garnitura- si curatata)
ATENTIE. Pompa de apa se monteaza numai intr-o anumita pozitie.Marcheaza cu un marker inainte sa desfaci.
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine] -pompa de ulei(trebuie desfacuta,verificata-supapa de reglare apresiunii-curatata)
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]-toate racordurile de apa(atat cele superioare cat si cel inferior-curatate si verificate fisuri)
-baia +carter ulei(demontate si curatate-accent mare la curatare pe sorb si senzor ulei)
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]-traseu apa din chiulasa(deasemeni trebuie curatat foarte bine sa nu existe doape de ,,noroi,,)
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]-termostatul(desfacut si curatat)
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]-radiator de racire(demontat si spalat foarte bine)
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]-rezervor de apa(curatat-in interior are o supapa)
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]-calorifer de caldura habitaclu(demontat si spalat foarte bine interior)
OBS... Ai mare grija unde faci planeitatea chiulasei.Cumpara garnituri noi(chiulasa-baie ulei -carter ulei-carcasa termostat-pompa ulei-inel zero pompa apa).Ai o foarte mare grija cand strangi chiulasa,aceasta se face in felul urmator...
-demontarea chiulasei se face de la exterior spre interior(fiecare surub se slabeste cu un sfert de tura,dupa care se desfac)
-rectificarea chiulasei-a se avea in vedere sa nu se depaseasca sub nicio forma inaltimea chiulasei(134.0 mm)
-montarea chiulasei se face de la interior catre exterior in 4 etape
1.se strang toate suruburile
NUMAI cu cheie dinamometrica la 25 Nm
2.se strang suruburile de la 1 la 10 cu cheie(tubulara sau imbus) la 60 grade
3.se strang suruburile de la 1 la 10 cu cheia la 60 grade(a doua oara)
4.se strang suruburile de la 1 la 10 cu cheia la 60 grade(a treia oara).
TOATE ACESTE DATE LE GASESTI IN MANUALUL DE INTRETINERESucces.