OpelArges
Astra H 1.7 CDTI - probleme ambreiaj volanta sau planetara ? Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Astra H 1.7 CDTI - probleme ambreiaj volanta sau planetara ? Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

FlorinEagle

FlorinEagle
Membru inactiv
Membru inactiv
Salut.sunt nou aici si sper sa ma ajutati cu niste sfaturi.Am un Astra H 1.7 CDTI Caravan din 2005 cu 185000 km.Vineri mi sa intamplat ceva ciudat.ieseam dintr-o parcare si de odata sa auzit un trosnit tare ca si cum as fi dat peste un bolovan si masina sa oprit.Motorul merge..dar nu mai pleca masina dupa loc...cand bag in viteze caraie putin iar cand incerc sa plec dupa loc...face si mai urat ..incearca sa plece se misca putin dar nu merge..(nici nu am vrut sa o fortez prea mult).Am vb cu niste prieteni am fost pe la magazine...service..si mi s-au spus 3 variante : Discul de ambreiaj , Rulmentul de presiune sau Volanta.Apoi m-am dus sa parchez masina undeva mai ferit.am impinso pe liber iar cand am virat mai mult sa auzit un carait care ma pus si mai mult pe ganduri..iar cineva mi-a spus ca poate sa fie o planetara de vina.Zilele astea o sa o duc la service sa vad exact despre ce e vorba insa sunt curios daca a patit cineva ceva de genul sau daca stiti care e problema.Multumesc

Sus

sergiu

sergiu
VIP
VIP
Din cate descri tu ar putea fi mai degraba planetara daca troscane cand ai virat in timp ce o impingeai, daca una e sarita masina nu se mai misca,totusi stau si ma gandesc cum ar fi iesit?!Ce e mai bine de facut o tractezi te duci la o rampa/ elevatordaca nu o suspenzi si te bagi sub ea si inspectezi vizual elementele de angrenaj ale rotiilor motrice, te uiti din cutie la planetare misti cu mana de ele sa vezi daca nu o fi ceva la locul lui daca nu e sarit nimic de la planetare inseamna ca ai probleme cu ambreajul, asta trebuie desfacut intr-un service ,iti da cutia jos si iti da verdictul exact ce e dus din ambrej, sau mi bine spus ce a mai ramas intreg din el!Bafta!

http://supervizor.wordpress.com/
Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
O problema asemanatoare am intampinat cu o Vectra B,in 2008,prin vara.Veneam de la Constanta,masina fiind incarcata(pana in greutatea maxima admisa) si la aproximativ 30km s-a auzit o trosnitura(eram in treapta 5 de viteza).Nu s-a oprit motorul,dar din acel moment nu am mai putut pleca cu ea de pe loc.Am dus masina cu platforma inapoi in Constanta la un service,unde s-a constatat ca de vina era discul de ambreiaj,mai concret lamelele pe care actiona rulmentul de presiune s-au rupt datorita uzurii excesive.Ceea ce am gasit in carterul ambreiaj m-am crucit, atat eu cat si baietii care au participat la demontare.Am cumparat disc de ambreiaj,rulment si lichid de frana.In 3 zile(pana au venit piesele comandate) masina afost gata.Ca procedura de demontare(fiind de fata la lucrare),au facut in felul urmator:
-demontare capota fata
-suspendare motor
-demontare semipunti de pe cadru motor(ramanand doar bratele)
-demontareplanetare(extrase din cutie)
-demontare cadru-motor cu cutie cu tot
-curatare carter ambreiaj si schimbare componente defecte.
Ca pret am dar 1570ron cu totul(manopera+piese).Dar acest lucru iti spun ca o idee,referitor la ,,trosnitura,,.Tu dupa cate am inteles poti sa mai cuplezi treapat(,,caraind,,) si sa inaintezi...La mine nu se mai simtea nimik.Bagam treapta 1 de viteza si motorul se tura in gol+ ca se simtea si la franare.

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

adi_diaconu

adi_diaconu
VIP
VIP
Trebuie eliminate pe rand cauzele posibile:
1 - grupul diferential din cutie si in special satelitii (daca zici ca a carait atunci cand ai virat): o suspenzi de ambele roti din fata si invarti o roata. Daca cealalta se invarte in sens invers fara zgomot inseamna ca nu este grupul. Daca nu se invarte atunci sunt probleme cu diferentialul (vreun satelit rupt sau cine stie)
2- planetarele: demontezi scutul inferior si tot cu masina suspendata observi daca este vreo problema (planetara rupta sau sarita)
3- ambreiajul (placa de presiune, rulment de presiune, disc ambreiaj): operatiune de service

Poti sa incerci la serviceul comunitatii o constatare. Sigur vei avea un raspuns corect si concret.
Cu stima si deosebit respect!

Sus

FlorinEagle

FlorinEagle
Membru inactiv
Membru inactiv
Salut si multumesc pentru raspunsuri.
am vorbit astazi cu un mecanic si mi-a zis ceva de genul cu invartitul roatei. mi-a zis sa o suspend si sa o bag in viteza cu motrul oprit.daca se invarte roata inseamna ca e planetara...am facut la roata din dreapta ..se invarte si se aude si un carait la cate o rotatie la capul dinspre cutie..iar la stanga se invarte si foarte putin carait.nu am avut 2 cricuri sa incerc cu amandoua odata.
o sa incerc si la service-ul respectiv..multumesc

Inceput de postare cu majuscula. Nu mai folosi prescurtari sau limbaj de chat. Multumesc. By Lion

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum