OpelArges
Vectra B - temperatura lichid racire motor Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Vectra B - temperatura lichid racire motor Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

1Vectra B - temperatura lichid racire motor Empty Vectra B - temperatura lichid racire motor Mier Feb 02, 2011 12:54 pm

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Vorbind cu Stefan am aflat ca inca mai exista o mica/mare problema, temperatura mea la lichidul de racire motor nu creste mai mult de 87 grade C.
Cat de mare este problema?
Daca este de rau, cum se poate remedia problema si care sunt problemele care pot aparea din aceasta cauza!
Cu stima, Claudiu B.!

Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
Tu poti sa faci comparatie daca este o problema mare sau mica sau grava.
In primul rand, orice masina, daca nu ajunge sa lucreze intre parametrii dati de constructor, si ma refer la o temperatura mai mica decat cea nirmala, in primul rand ii va creste consumul de combustibil, lucru care se va reflecta in buget.
In alta ordine de idei, poate afecta si alte segmente ale masinii, prin darea de comenzi gresite calculatorului si inregistrarea altor valori. Singura solutie e ca sa verifici si sa schiombi termostatul. Daca stau si-mi aduc aminte, tu nu ai umblat de curand la motor? Si daca da, acel mecanic nu ti-a verificat la ce temperatura deschide termostatul?
Mai e o cauza la unele masini...au un termostat si pe radiator pentru a pleca electroventilatorul. E posibil sa fie si acolo o problema si sa dea comanda mai repede pentru a pleca electroventilatorul si atunci apare diferenta de temperatura.
Si o alta problema, termostatele sunt pe categorii de temperatura ...de la 80 la 100 grade si unele speciale, chiar mai mult.
Cu stima si respect, Claudiu.

Sus

claudiu220405

claudiu220405
Junior
Junior
Multumesc ebz77 o sa ma interesez, si intradevar, consumul de combustibil este cam mare, mergand constant cu 60Km/h la 40Km parcursi mi se duc aproape 4l de benzina Sad nu stiu ce sa mai fac, ce sa verific, ma gandeam ca acum dupa ce am rezolvat masina, sa am un consum mai mic, dar se pare ca, nu..Sad
Multumesc inca odata!

Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
Draga Claudiu, ai spus ca la 40 km parcursi masina ti-a consumat aproape 4 litrii de denzina. Pai ce vrei sa mearga cu aer? E iarna afara si daca faci un calcul masina a consumat in medie de 10% ceea ce nu este mult deloc. Depinde si conditiile de drum : in localitate, in afara, nesfaltat, munte...
Cu stima, Claudiu.

Sus

ccocosii

ccocosii
Membru inactiv
Membru inactiv
la o vectra b 96 cu x20xev dupa ce se incalzeste motorul pornesc ambele ventilatoare, este normal?

Sus

albasete

albasete
Membru nou
Membru nou
Salut. Nu s-a mai scris demult, dar poate cineva mai citeste...
Vectra, an 1996, motor X20XEV. Dupa ce am avut probleme cu motorul (2 supape indoite), temperatura nu mai creste peste 80 grade, ceea ce inainte se intampla. Ma gandesc, poate a ramas termostatul blocat pe deschis. (Nu baga nici strop de caldura, inainte baga). Se poate ca aceasta sa fie una din cauze,(lipsa caldurii in habitaclu) sa ramana termostatul pe deschis ? Daca merg mai mult, se poate debloca singur ? Va multumesc.
LE: si eu am 2 ventilatoare, dar unul este de la AC. Acela de racire stiu ca are 2 viteze. Daca nu ai AC la masina, este normal sa plece si al 2-lea ventilator.

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Va salut. Normal termostatul incepe deschiderea la 92*C si poate "termina" si la 105*C(la motorizari de 1.6). Termostatul trebuie verificat si inlocuit daca este necesar. Nu rulati asa cu masina, deoarece motorul nu v-a atinge temperatura optima de functionare si implicit v-a avea un consum de carburant mai mare, dar si uzura motorului o sa fie accentuata. Sigur s-au montat corect traseele de la circuitul de racire?
Pe acest circuit exista cateva valve de vacuum care opresc sau permit trecerea agentului in anumite directii, in functie de dotarile masinii.
Da, este normal sa porneasca ambele ventilatoare, dar numai cand termostatul face deschiderea.

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

albasete

albasete
Membru nou
Membru nou
Multumesc frumos. Cand am ajuns la servici,(cca 3 Km, stopuri, intersectii) temperatura apei era aproape de 80 grade. Am oprit motorul si cand am pus mana pe furtunul care face legatura intre motor (partea cu termostat) si radiator, acesta -furtunul- era fierbinte, semn ca termostatul era deschis. (Banuiala mea).

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum