Va salut pe toti colegii forumului .
Problema sta in felul urmator , am avut problema cu EGR-ul ,martor motor aprins am pus un tester eroare EGR faulty signal motorul daca ajungea la 80 grade se oprea , am cumparat EGR nou l-am montat insa acum relantiul este instabil iar aceleratia sacadeaza ca si cum ar functiona in 3 pistoane pana urca in turatie mai mare apoi functioneaza ok 3000-6000rpm .
Imi sacada si inainte sa schimb egr-ul si relantiul era la fel de instabil dar doar cu motorul cald la rece functiona perfect si acum la fel la rece nu sunt probleme .
Bujiile le-am schimbat anul asta in primavara ceva NGK cele mai ok care le-am gasit in acel moment 20lei/buc
Care ar putea fi problema ? Bobina de inductie ,contact imperfect pe la fisele bujiilor ?
Problema sta in felul urmator , am avut problema cu EGR-ul ,martor motor aprins am pus un tester eroare EGR faulty signal motorul daca ajungea la 80 grade se oprea , am cumparat EGR nou l-am montat insa acum relantiul este instabil iar aceleratia sacadeaza ca si cum ar functiona in 3 pistoane pana urca in turatie mai mare apoi functioneaza ok 3000-6000rpm .
Imi sacada si inainte sa schimb egr-ul si relantiul era la fel de instabil dar doar cu motorul cald la rece functiona perfect si acum la fel la rece nu sunt probleme .
Bujiile le-am schimbat anul asta in primavara ceva NGK cele mai ok care le-am gasit in acel moment 20lei/buc
Care ar putea fi problema ? Bobina de inductie ,contact imperfect pe la fisele bujiilor ?