Vă salut și va rog să mă ajutați cu soluții.
De curând, mi-am schimbat mașina, tot un Opel , dar Astra H tot pe benzină .
Am circulat cu numere roșii aproximativ 2 luni în care am făcut vreo 1500 km , fără probleme . La achiziționarea mașinii am pus-o pe tester , am verificat-o cu mecanicul meu de la service-ul la care merg și a fost ok .
După RAR , la vreo câțiva km , mi s-a aprins în bord martorul ,,check engine" care nu se mai stinge , plus la punerea contactului , cam 3-4 secunde se aprinde încă un martor cu mașina și o cheie(sculă) pe ea . În plus a început să scoată și fum .
Nu înțeleg ce naiba au făcut tembelii ăia , că turează motoarele până le distrug și nici nu le pasă , și ce s-a putut întâmpla la mine ? De ce nu îi sancționează nimeni ?
Vă rog să mă lămuriți, până voi putea ajunge din nou la tester.
De curând, mi-am schimbat mașina, tot un Opel , dar Astra H tot pe benzină .
Am circulat cu numere roșii aproximativ 2 luni în care am făcut vreo 1500 km , fără probleme . La achiziționarea mașinii am pus-o pe tester , am verificat-o cu mecanicul meu de la service-ul la care merg și a fost ok .
După RAR , la vreo câțiva km , mi s-a aprins în bord martorul ,,check engine" care nu se mai stinge , plus la punerea contactului , cam 3-4 secunde se aprinde încă un martor cu mașina și o cheie(sculă) pe ea . În plus a început să scoată și fum .
Nu înțeleg ce naiba au făcut tembelii ăia , că turează motoarele până le distrug și nici nu le pasă , și ce s-a putut întâmpla la mine ? De ce nu îi sancționează nimeni ?
Vă rog să mă lămuriți, până voi putea ajunge din nou la tester.