Buna seara, din tot ce am citit, mi-a fost greu sa pun cap la cap toate informatiile pentru a putea rezolva si problema mea, va rog sa ma ajutati...
ECU si calculatorul de injectie au fost schimbate acum 3 ani, in tot acest timp nu am avut nici o problema pana cand acum trei zile s-a oprit din mers la semafor. In prima faza a venit aceeasi persoana care a reparat si schimbat calculatoarele..intre timp am facut testul cu pedalele si a rezultat eroarea 0251, am schimbat calculatorul, nu pornea sau daca pornea se oprea imediat, am montat calculatorul pe masina lui si totul perfect, am constatat a doua zi aer fals pe aspiratia combustibilulu, am schimbat o-ringurile, anulat filtru motorina pus furtun transparent, a pornit zic gata ! asta e, aerul din combustibil facea sa scada presiunea de injectie si comp-ul genera 0251....Dar in 500 de metri la fel..
Stie cineva daca acel cod eroare mai e generat si de alte cauze pe care manualul lista de coduri, spune "Injection Pump Fuel Metering Control "A" Malfunction (Cam/Rotor/Injector).
Poate a mai patit cineva, rog ajutor, si multumesc.
ECU si calculatorul de injectie au fost schimbate acum 3 ani, in tot acest timp nu am avut nici o problema pana cand acum trei zile s-a oprit din mers la semafor. In prima faza a venit aceeasi persoana care a reparat si schimbat calculatoarele..intre timp am facut testul cu pedalele si a rezultat eroarea 0251, am schimbat calculatorul, nu pornea sau daca pornea se oprea imediat, am montat calculatorul pe masina lui si totul perfect, am constatat a doua zi aer fals pe aspiratia combustibilulu, am schimbat o-ringurile, anulat filtru motorina pus furtun transparent, a pornit zic gata ! asta e, aerul din combustibil facea sa scada presiunea de injectie si comp-ul genera 0251....Dar in 500 de metri la fel..
Stie cineva daca acel cod eroare mai e generat si de alte cauze pe care manualul lista de coduri, spune "Injection Pump Fuel Metering Control "A" Malfunction (Cam/Rotor/Injector).
Poate a mai patit cineva, rog ajutor, si multumesc.