OpelArges
Tutorial schimbare furtunase retur injectoare X20DTH Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Tutorial schimbare furtunase retur injectoare X20DTH Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

voda

voda
Moderator
Moderator
Sper sa va fie de folos acest tutorial pe care l-am realizat impreuna cu Stefan .

Aici veti putea vedea cum puteti sa schimbati aceste furtunase buclucase care se uzeaza destul de repede dupa cum am observat .


http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Da,totul a plecat de la acest subiect: [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link], tot in acest subiect gasiti si multe detalii ca si completare la acest tutorial.

Sper sa fie un tutorial bun pentru voi.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Da.
Poate va ajuta urmatoarea imagine. M-am gandit la o posibilitate de a elimina acele T-uri. Restul este explicat in imaginea facuta la repezeala in paint:
Tutorial schimbare furtunase retur injectoare X20DTH Nd1jkl

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Super buna ideea, vom incerca sa adaptam, daca proprietarul este de acord.

Furtunul este 3.5x7.5.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
ksper, este interesanta ideea ta , dar nu cred ca o sa mearga. Gandeste-te la faptul ca tu din 4 furtune flexibile pui o teava rigida. Gandeste-te ca este un motor diesel si trepideaza mai mult. Cele 4 furtune vor avea o uzura mult mai mare. Oare crezi ca nu o facea producatorul asa?

Cu stima, Claudiu.

Sus

Lion

Lion
Moderator
Moderator
Uneori producatorii nu au interes sa faca lucrurile sa dureze, in felul acesta clientii lor ar renunta la [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
Eu zic ca merita incercat.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Da corect si asta este adevarat,dar totusi sa nu uitam ca acele vibratii specifice motorului Diesel, nu sunt de neglijat.

Totul depinde de presiunea existenta acolo sau mai degraba de frecventa intretinerii a furtunaselor respective.

Poate ca ar fi bine sa ne uitam cu ochii pe un alt tip de furtun, rezistent la motorina de tip NBR pe interior cu o presiune de lucru la 10 barr si o presiune de spargere la 30 de barr.Cauciucul exterior al acestui furtun trebuie sa fie nitirlic care poate rezista la conditii de mediu industrial,uleiuri minerale,combustibili petrolieri,conditii atmosferice si conditia antistatica.

Eu cred ca merge si solutia lui ksper dar putem opta pentru inceput, la cautarea unui furtun de acest gen.
Recomand aceasta dimensiune([Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]),actuala fiind de 3.5 pe diametrul interior eu as pune de 3.2 pentru a fi putin mai strans pe teurile respective.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
Da. Un furtun de o mai buna calitate ar putea sa fie o solutie mai buna. Daca cel cu o dimensiune mai mica ar putea sa intre acolo, e bun si acela, daca nu, unul de o calitate ridicata. Se stie ca motorina distruge cauciucul.

Sus

ksper

ksper
Senior TOP +
Senior TOP +
Persista teama de "vibratii"? Bun.
Exista o solutie si pentru acestea. Teava/rampa poate fi sustinuta cu aceste agrafe:
Tutorial schimbare furtunase retur injectoare X20DTH 24ci26d
Tutorial schimbare furtunase retur injectoare X20DTH I2ltfn
Tutorial schimbare furtunase retur injectoare X20DTH Hvqyci

Nu spun ca aceasta este singura solutie pentru a rezolva problema aerului pe retur. Am observat pe retur multe "imbinari" si am propus aceasta solutie in ideea de a elimina acele teuri si imbinari dintre acestea.

https://www.youtube.com/user/kspermonikk/videos
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Este o solutie care trebuie gandita si apoi aplicata, sa nu uitam, tot ce se spune aici se poate aplica cu brio evident ca daca vom decide impreuna sa facem acest proiect de a elimina T-urile de pe returul injectoarelor motorului X20DTH,o vom aplica in favoarea aceasta de a nu mai avea problema remarcata,dezamorsare.

Foarte ok schitele facute ksper,acuma se intelege mult mai bine ideea.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

florin cosmin

florin cosmin
Membru inactiv
Membru inactiv
voda a scris:Sper sa va fie de folos acest tutorial pe care l-am realizat impreuna cu Stefan .

Aici veti putea vedea cum puteti sa schimbati aceste furtunase buclucase care se uzeaza destul de repede dupa cum am observat .


imi poti spune dak iti mai aduci aminte? in momentul cand ai desfacut conducta de la injectorul 1 si 2 venea motorina pe conducta. aceasi chestie am patito si eu am schimbat furtunasele dar nu reusesc sa o pornesc . ( inca nu am apelat la varianta cu trasul )

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Nu venea nimic, era pompa de injectie dezamorsata.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum