OpelArges
Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

1Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Empty Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Vin Mai 06, 2011 11:37 am

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Salutare! De cand am schimbat distributia am scapat de zgomotul de intinzator si de tacanitul motorului, dar am ramas totusi cu o intarziere a stingerii becului de ulei, adica se stinge in 3-4 secunde fata de 8-9 inainte. Mi se pare mult, inainte de problema doar iarna statea atat aprins. Exista posibilitatea ca senzorul sa nu citeasca destul de repede presiunea? De cateva ori a si clipit inainte sa se stinga.
Motorul porneste foarte repede si nu are nici un zgomot suspect, tacheti sau altceva, nu se balbaie si nu oscileaza turatia. Ce altceva ar mai trebui sa verific? Uleiul si filtrul a fost schimbat odata cu distributia: Castrol Edge 5w40 si filtru Purflux (aceeasi reteta de 40000 km).
A mai patit cineva asa ceva? Multumesc anticipat.
Cu respect, George!

Sus

2Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Empty Re: Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Vin Mai 06, 2011 7:57 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Salutare,

adica inainte se stingea in 3-4 secunde si acuma dureaza 8-9 secunde, pana se stinge !

Eu as verifica senzorul de presiune daca este ok si cred ca-ti trebuie o diagnoza,sa vedem ce parametri ai pe acolo.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

3Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Empty Re: Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Vin Mai 06, 2011 8:14 pm

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Nu supervizor, inainte de orice incident se stingea intr-o secunda maxim 2, doar iarna la -20 grade statea 3-4-5 secunde, apoi cu distributia facand zgomot tinea 8-9 secunde, iar acum dupa schimbarea ei nu mai am nici un zgomot suspect, motorul merge mult mai bine ca inainte de incident dar becul tot nu se stinge la fel ca inainte, tine 3-4 secunde.
Se vede la diagnoza daca lucreaza senzorul corect? Ma gandesc sa nu fie murdar si sa citeasca eronat sau sa nu mai citeasca la fel de repede. Daca opresc dupa ce s-a stins si pornesc din nou se stinge aproape instantaneu.
Parerea mea ca daca era ceva de la pompa tacanea motorul...
Multumesc anticipat de raspunsuri.
Cu respect, George!

Sus

4Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Empty Re: Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Vin Mai 06, 2011 8:16 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Verifica senzorul de presiune este foarte posibil sa fie murdar.Vom face diagnoza si putem afla mai multe dar eu banuiesc senzorul.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

5Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Empty Re: Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Vin Mai 06, 2011 8:25 pm

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Ok pai maine merg la stupi si verific acolo, am incercat azi sa-l desfac dar in trusa mea de scule nu exista fixa de 21 Sad. O sa fac si poze si o sa va tin la curent ce face becul.
Mai vorbim, nu stiu cand o sa mai vin acasa ca sa pot trece pe la intalniri. Multumesc oricum.

Sus

6Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Empty Re: Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Lun Mai 09, 2011 7:01 pm

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Salutare!
Sambata am desfacut senzorul de presiune ulei, l-am curatat frumos (se aude bila cum joaca in el), dar problema tot persista.
Azi am demontat filtrul de ulei si am studiat putin problema, este putin diferit fata de motorul de 1.0 si 1.2 benzina (e un topic pe national) in sensul ca supapa de pe filtru la aceste modele e in capac, la mine, am curatat-o cu putin spray si am remontat, dar pot vedea daca e vreun rezultat abia maine dimineata.
Daca nici asa nu merge, o sa desfac toata carcasa filtrului pana la blocul motor si sa curat tot pe acolo si apoi schimb senzorul.
M-am gandit la supapa de suprapresiune de pe pompa de ulei, dar pe langa faptul ca e inaccesibila (trebuie sa desfac compresorul de AC) ma gandesc si la faptul ca aceasta are rolul de a elibera suprapresiunea, ceea ce la prima pornire nu exista. La mine este vorba de dezamorsarea pompei (cu toate ca nu am zgomot de tacheti) sau senzor lenes pur si simplu (cum am mai spus, si clipeste din cand in cand inainte sa se stinga).
Sper sa rezolv cumva ca ma enerveaza, din ce e mai frig se stinge mai greu becul dimineata (4,18 sec azi, masina nepornita de sambata seara). Nu prea as vrea nici sa schimb senzorul degeaba chiar daca nu e scump pentru ca dupa cheltuielile cu distributia si consumabilele am cam ramas fara fonduri.
Multa sanatate!

Sus

7Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Empty Re: Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Dum Iun 19, 2011 9:00 pm

robert.s_robert

robert.s_robert
Membru nou
Membru nou
Pana la urma ce ai facut... problema asemanatoare prezenta si la mine, dupa ce am schimbat uleiul plus filtrele,dar am bagat un ulei mai ieftin(dar aceeasi vascozitate) ... becul la ulei se stinge mai greu decat inainte cu toate ca e vara,asta doar la prima pornire,si dupa ce merg cativa km si stationez adica ajung la relanti mi se aprinde.

Sus

8Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Empty Re: Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Dum Iun 19, 2011 9:02 pm

robert.s_robert

robert.s_robert
Membru nou
Membru nou
Multumesc anticipat. Cu respect

Sus

9Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Empty Re: Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Dum Iun 19, 2011 11:20 pm

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Inca nu am rezolvat, cred ca este de la filtrul de ulei sau de la senzor, dar din lipsa de bani si timp nu m-am mai ocupat de aceasta problema. Cu stima, George!

Sus

10Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Empty Re: Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Dum Iun 19, 2011 11:47 pm

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Schimba filtrul de ulei si ai sa vezi ca se rezolva minunea. Wink

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

11Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Empty Re: Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Lun Iun 20, 2011 9:01 am

cosmin

cosmin
Membru nou
Membru nou
Salut,

La Y17DT pe care il am vara la prima pornire mi se stinge martorul de presiune ulei in 3-4 secunde de cand am cumparat masina din 2006 si pana acum am facut in jur de 120.000 km cu ea fara nicio problema....iarna sta un pic mai mult chiar.
La Z19DTJ aceasi problema...din punctul meu de vedere e normal, mai ales ca dieselul are nevoie de ungere pentru ca frecarile sunt mai puternice.
Exemplu clar, 1.5 dci cu 12.000km la prima pornire dimineata becul de presiune ulei tot sta 2-3 secunde pana se stinge.
Singurele masini la care am vazut ca dupa pornire martorul de presiune ulei se stinge instant sunt cele din grupul VAG

Sus

12Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Empty Re: Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Joi Iun 23, 2011 7:17 pm

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Am deja 5000 km de cand am schimbat distributia si implicit uleiul, il las cam pana la 9000 km si apoi schimb din nou uleiul si toate filtrele si in plus senzorul de la ulei. In felul asta sper sa rezolv.
Cat despre VAG, am observat la golful tatalui meu ca se stinge imediat,poate chiar cateva fractiuni de secunda pana sa porneasca motorul, cred ca tine de amplasarea senzorului mai departe sau mai aproape de pompa, si de cat de stramte sunt canalele se ungere.
Apropo, se aude un tacanit in bord imediat ce porneste motorul si mi se pare ca are legatura si cu stingerea becului, ce stiti e vreun releu care are legatura cu martorii din bord? Respectivul tacanit se aude cam la 2 secunde si imediat apoi se stinge becul de la ulei, daca intarzie putin tacanitul intarzie si becul, dar maxim 4 secunde pana la stingerea becului.
Cu respect, George!

Sus

13Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Empty Re: Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Sam Sept 17, 2011 9:23 pm

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Salutare! Azi s-au implinit 10.000 km de cand am schimbat distributia si uleiul, deci am schimbat din nou uleiul. Pe langa ulei si filtre, am mai schimbat si senzorul de ulei si am folosit si un engine flush ( PRO TEC ). Ulei am pus Castrol Edge 5w40 turbo diesel, filtrul de ulei Mann iar senzorul este Hella. In ciuda tuturor operatiunilor becul meu se comporta la fel. Cand este cald afara, daca masina este in soare, la pornire dupa cateva ore de stationare, becul intarzie in jur de 3 secunde. Daca e frig afara nu e nici o problema, o secunda maxim 2 (pe cronometru). Zgomote suspecte nu sunt, motorul suna normal. Sa fie oare de la tipul de ulei? Ce ulei sa folosesc data viitoare?
Inca mai suspectez supapele alea 2, cea de la filtru si cea de la pompa de ulei, cu toate ca daca ar fi cea de la pompa as avea bec aprins si in alte situatii, imposibil sa nu dea ea o eroare fie de presiune mica la relanti, fie de presiune mare la turatie ridicata... Astept sa am posibilitatea sa o pun pe tester sa vad ceva parametri. Succes tuturor!

Sus

14Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Empty Re: Corsa C Z13DT - bec presiune ulei Vin Feb 15, 2013 9:03 pm

bluecorsa-PDG

bluecorsa-PDG
VIP
VIP
Salutare! Revin pe forum si spun ca am rezolvat problema cu becul. In final dupa 30000 km de la schimbarea distributiei, intinzatorul a decedat din nou, motiv pentru care am cumparat un intinzator nou febi (cel din kit a fost ina) si m-am apucat de treaba. Am schimbat intinzator, am curatat baie, pompa de ulei, senzori, am curatat egr si galerie de admisie din nou si am schimbat uleiul si filtrele (filtre knekt si ulei Motul 8100 x-cess 5w40) si surpriza, becul se stinge imediat, adica dimineata la prima pornire 1-2 secunde (inclusiv iarna) si apoi toata ziua se stinge pana sa eliberez cheia de pornire.
Cu ocazia asta am schimbat si toata directia si suspensia, au ramas neschimbate doar bucsele de la brate (cele centrale) si arcurile pe spate, in rest am schimbat tot ca ma enerva troncanitul. Am pus toate bucsele , pivoti, bielete lemforder, iar arcurile fata si amortizoare fata spate kayaba.
Am deja 10 mii km si masinuta merge impecabil.
Concluzia este ca intinzatorul e vinovat de stingerea becului.
Cu stima, George!

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum