OpelArges
Tutorial demontare/montare suport motor Z10XEP Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.


Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

OpelArges
Tutorial demontare/montare suport motor Z10XEP Servic10

Bine ai venit in forumul OpelArges, speram din toata inima sa ramaneti placut surprins de forumul nostru.Multumim pentru atentia acordata si nu uita, OpelArges este aproape de sufletul tau.
OpelArges
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
Vacanța Esoterică
Help5S LooK

Nu sunteti conectat. Conectați-vă sau înregistrați-vă

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos Mesaj [Pagina 1 din 1]

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Salutare,

in acest material aveti posibilitatea sa observati cum puteti da jos un suport de motor Z10XEP sau motoare asemanatoare lui.

Trebuie sa va informez ca in ultima parte a filmului, nu am avut posibilitatea filmarii complete a montajului suportului, deoarece,la montarea lui este nevoie de doi oameni, neaparat ,unul sa traga pur si simplu de motor de urechile lui din fata ,dupa ce s-a montat primul suport pe blocul motor,eventual dupa ce s-a efectuat etansarea la surubul de jos, daca este cazul,iar celalalt sa fixeze suruburile prin strangere a suportului de cauciuc de pe lonjeron cu cel de pe blocul motor.

Toata aceasta operatie a fost facuta pentru a elimina problema dezbatuta in subiectul Corsa C - curge ulei in zona curelei de accesorii.



Tutorial demontare/montare suport motor Z10XEP X01_E_2

Multumiri lui Niky si Lion.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

voda

voda
Moderator
Moderator
Bravo baieti , un tutorial foarte util .

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Domnilor, cu certitudine problema mea cu pierderile de ulei este rezolvata, asa cum o sa vedeti in materialul de mai jos si ca o mica paranteza niciodata sa nu va grabiti,intotdeauna stati si va ganditi foarte bine de unde este defectul ,gasiti cu adevarat cauza,in concluzie, cauza la mine a fost acea lovitura in bordura din derapajul avut,descris cu lux de amanunt in subiectul expus in primul post,sunt multumit pe deplin si Multumesc pleaca catre Niky evident care m-a ajutat la acest tutorial.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

ionutzrazvy

ionutzrazvy
Senior +
Senior +
Felicitari. Interesant tutorial.

Sus

Niky

Niky
Moderator
Moderator
Cu placere Stefan. Ma bucur ca am putut ajuta la razolvarea problemei.

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
In plus de asta trebuie sa aduc la cunostinta ca acel suport acuma este strans conform si nici nu o sa va vina sa credeti, dar trepidatiile au incetat semnificativ, iar motorul toarce in altfel ,efectiv pornirea nu mai este aceiasi ca si inainte cu usoare scartiituri care iti dau impresia ca sunt din interiorul motorului,in concluzie acesti suporti motor,sunt foarte importanti, nu neglijati intretinerea lor prin verificari frecvente vizuale la lumina unei lanterne puternice cat si strangerea lor la cheie.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

nicoleta_ingeras27

nicoleta_ingeras27
Senior TOP
Senior TOP
Foarte bun tutorialul si util. Tutorial demontare/montare suport motor Z10XEP 680836

Sus

ebz

ebz
Moderator
Moderator
Frumos si interesant tutorial. Well Done

Cu stima, Claudiu.

Sus

zec_77

zec_77
Membru nou
Membru nou
Salutare,

Nu prea inteleg de unde pierderi de ulei la acel surub al suportului motor.

Intrebare: cele 3 suruburi de la suportul motor(alea lungi) prin infiletarecapetele lor ajung in carterul motorului, pt. ca alta explicatie nu vad de unde pierderi de ulei pe la unul din suruburi?

Ma confrunt si eu cu o situatie asemanatoare-pierderi ulei pe la cureau de accesorii. Am vazut cand am schimbat uleiul si nu stiu pe unde curge pt ca fulia motorului este curata, nu se vede a se prelinge ulei pe la semering. Motorul este un Z14XEP si are 52.000 km.(din 2008).Am vazut tutorialul si o sa incerc sa remediez problema, sper sa si reusesc.

Faceti un lucru bun cu aceste tutoriale, tineti-o tot asa, succes in continuare.

Cu respect,

Catalin Zlotea

Sus

StefanTolos

StefanTolos
Administrator
Administrator
Salutare !

Multumim frumos, da exact explicatia ti-ai dat-o singur, la mine mi se trage de la acea izibitura(sper sa fi citit poveste de la inceput) si mai poate aparea daca suportii de motor nu sunt verificati la timp sa nu fie slabiti sau uzati si atunci din vibratiile motorului apare acea rumegare pe filetul surubului si iimplicit ceva pori si atunci ai acele scurgeri de ulei.

Si eu am fost foarte spectic si iti dai seama, am cumparat cam tot ce trebuie, dar de ce sa nu fie si asta o inselatorie,te pune sa cumperi semering,surub le dai spre a fi schimbate dar ele raman pentru alte masini, carora le trebuiesc schimbate distributia si la tine se rezolva simplu cu putina pasta de etansare si pleci cu banii ca pentru manopera respectiva.

Tocmai de aceea am studiat mult si bine pana sa ma apuc de ea si pana la urma cu ajutorul si a lui Niky caruia si acuma ii multumesc s-a gasit reala cauza la scurgerea mea de ulei.

Acuma nu trebuie luat de bun ce spun eu aici, dar sunt convins ca multi si-au luat teapa pe tema asta cu semeringul de la fulia accesoriilor.Este doar o teorie a conspiratie, nu spun ca se intampla asa ceva si in realitate.

Cu Cu respect,
Stefan Tolos.

http://stefantolos.wordpress.com/
Sus

zec_77

zec_77
Membru nou
Membru nou
Salut,

Se pare ca la mine pierderile de ulei sunt pe la surubul de prindere al rolei intinzatoare de la cureaua cu accesorii. In urma cu 3 luni am desfacut rola pt a unge rulmentul (producea zgomote la pornire). Se pare ca nu am folosit pasta de blocare si etansare la surubul de strangere al rolei .Cred ca asta e cauza, pt ca suportul motor l-am verificat si nu se vad urme de ulei sub el. Ramane sa mai desfac odata surubul de la rola intinzatoare si sa-i pun niste pasta de etansare.

Numai bine,

Catalin Zlotea

Sus

zec_77

zec_77
Membru nou
Membru nou
Salut,

Revin cu cateva precizari la postul anterior: - urmele de ulei in zona curelei de accesorii erau de fapt urme de vaselina topita care provenea de la rola intinzatoare al carei rulment il gresasem cu cateva luni in urma. Desi folosisem o vaselina pe baza de Ca, al carei punct de curgere era pe la 96 grade, totusi la turatie mare vaselina sa transformat in ulei curgand toata si sa prelins pe baia de ulei. Dupa ce am desfacut rola, rulmentul era curat fara niciun pic de vaselina, am gresat din nou rulmentul, de asta data cu o vaselina pe baza de Li, rezistenta la temperaturi inalte, sper sa nu mai curga si asta. Fac aceste precizari ca sa nu mai faca si altii greseala care am facut-o eu in alegerea vaselinei de rulmenti .

Numai bine, Catalin ZLOTEA

Sus

Lion

Lion
Moderator
Moderator
Multumim Catalin ca ne-ai impartasit din greselile tale sa nu le repetam si noi Cu respect

Sus

Continut sponsorizat


Sus

OpelArges.com


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum