Pe scurt cum se manifesta problema:
- pornesc masina la rece, nici un martor aprins in bord, totul functioneaza normal.
- dupa cativa km parcursi motorul ajunge la 90 de grade (conform ceasului din bord)
- la prima situatie in care opresc masina (in sensul ca ma opresc la
semafor, motorul fiind la relanti) sau daca stationez cateva minute
(opresc motorul si apoi il pornesc) imediat ce pornesc masina se aprinde
becul de check engine si cel de la racirea motorului controlata
electronic. Ventilatoarele din fata pornesc ambele, la turatie mare pentru
ca vibreaza intreaga masina si scot un sunet puternic, similar cu un
aspirator.
- ventilatoarele functioneaza uneori pana la oprirea motorului, chiar
daca merg in afara localitatii si teoretic nu au motiv sa functioneze,
temperatura apei scazand sub 80 de grade;
- alteori se opresc dupa cateva minute si concomitent cu oprirea se
stinge si becul de la racire motor controlata electronic. Becul de check
engine ramane aprins in ambele situatii.
Am facut diagnoza cu Op-Com si codurile de eroare din ECU sunt:
P0170 - Gaze evacuate: bogat
P0115 - Circuit pentru temperatura antigel motor - defect de functionare
In calculatorul de racire motor codurile stocate sunt:
00163 - Temparaturã antigel motor - lipsa semnal
00002 - Temparatura antigel motor - frecventa nu este în domeniu
00164 - Temperatura antigel motor - semnal incorect
In meniul instrumente apare ca si mai sus:
00164 - Temperatura antigel motor - semnal incorect
Am sters toate erorile dupa care am facut un drum cu masina pentru a
reproduce problema, totul s-a intamplat la fel si aceleasi coduri au
re-aparut.Multumesc pentru ca ati citit!
- pornesc masina la rece, nici un martor aprins in bord, totul functioneaza normal.
- dupa cativa km parcursi motorul ajunge la 90 de grade (conform ceasului din bord)
- la prima situatie in care opresc masina (in sensul ca ma opresc la
semafor, motorul fiind la relanti) sau daca stationez cateva minute
(opresc motorul si apoi il pornesc) imediat ce pornesc masina se aprinde
becul de check engine si cel de la racirea motorului controlata
electronic. Ventilatoarele din fata pornesc ambele, la turatie mare pentru
ca vibreaza intreaga masina si scot un sunet puternic, similar cu un
aspirator.
- ventilatoarele functioneaza uneori pana la oprirea motorului, chiar
daca merg in afara localitatii si teoretic nu au motiv sa functioneze,
temperatura apei scazand sub 80 de grade;
- alteori se opresc dupa cateva minute si concomitent cu oprirea se
stinge si becul de la racire motor controlata electronic. Becul de check
engine ramane aprins in ambele situatii.
Am facut diagnoza cu Op-Com si codurile de eroare din ECU sunt:
P0170 - Gaze evacuate: bogat
P0115 - Circuit pentru temperatura antigel motor - defect de functionare
In calculatorul de racire motor codurile stocate sunt:
00163 - Temparaturã antigel motor - lipsa semnal
00002 - Temparatura antigel motor - frecventa nu este în domeniu
00164 - Temperatura antigel motor - semnal incorect
In meniul instrumente apare ca si mai sus:
00164 - Temperatura antigel motor - semnal incorect
Am sters toate erorile dupa care am facut un drum cu masina pentru a
reproduce problema, totul s-a intamplat la fel si aceleasi coduri au
re-aparut.Multumesc pentru ca ati citit!