claudiu220405 a scris:Si cad lichid concentrat trebuie sa cumpar? 3 litrii? 4? ca sa ajung la 7!
Atentie la ce a spus Ksper, motorul trebuie sa fie caldut, peste 40 grade, dar nu mai mult de 60 pt ca te poate arde.
ATENTIE cand desfaci busonul de la vasul de expansiune, racirea motorului cu lichid la aceste tipuri de motoare se face sub presiune, deci foarte mare grija sa nu-ti sara in cap. Totul trebuie facut usor si cu rabdare. Poti pune o carpa uscata peste buson in momentul in care il desfaci ca sa fii mai sigur.
Apa trebuie sa fie calda ca si motorul pt ca este iarna afara si piesele sunt rigide si risti sa le spargi.
Iti trebuie cam 3 antigel si 3 apa distilata ca sa-ti mai ramana.
Inainte de a pune antigelul si apa trebuie da faci dilutia sau amestecul...Intr-o sticla de 2 litri pui 1 antigel si 1 apa , le dizolvi si abia atunci le pui.
La radiator mai are un buson jos. De obicei se desface ori el ori furtunul de jos.
Mai ramane antigel in blocul motor ..si acolo exista un surub de golire, dar te complici daca nu te priceti.
Uitasem sa-ti spun ...aerisirea se face singura...Cu busonul nestrans sau nepus se lasa motorul sa mearga ( poti si sa-l accelerezi ) pt a grabii procesul pana cand pleaca electroventilatoarele si se deschide circuitul mare..Atunci s-a facut aerisirea..Nu uita sa completezi lichid dupa.
De ce vrei sa schimbi antigelul , e urat?
Spor la treaba!!!!!!!!!
Daca te incurci ..suna . noi suntem aici ca sa te ajutam
Cu stima si respect, Claudiu.